lördag 29 mars 2008

lördag kväll

 


undrar hur många som släckt ner sina hem nu då? eller kl 20:00 var det ja, till 21:00 för miljöns skull..


Jag känner mej lite piggare nu, men sällskapssjuk. Cina ringde å hade tråkigt hon också, så jag bjöd hit henne. Känns mycke bättre att vänta besök än att sitta här för sej själv.. Hon skulle åka från Sala om ett tag.


Vad ska vi göra då?


Vi ska åka till Hemköp å köpa nå gott. Sen ska vi sitta å surra å se på tv. I Lung och ro..


körslaget eller va de heter nu på tv.


 


kramis  å vink

10 kommentarer:

  1. *ler*...Jag hoppas att du får lite annat att tänka på...det behöver du nog! ninis...du är strong!! Massor med kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är du strong! Låter som myskväll, kan behövas. Nu är vi så mätta och belåtna så vi nästan somnar på stört. Kram!

    SvaraRadera
  3. du får lite sällskap, hade velat ha lite vuxet sällskap här med. HA en fin kväll, kramis

    SvaraRadera
  4. du har vänner omkring dig..Njut å tugga nåt smaskigt för mig oå..Jag tar mig en drick yughurt i bilen å kaffe å dator på rasten =) Ha det gött å nana å gott då du lägger huvudet på kudden..Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du haft en fin lördagkväll trots saknaden efter din lilla tjej.
    Min tjej hade en kompis här i kväll och de bakade kladdkaka. Köket såg ut som ett slagfält av choklad efteråt - men eftersom jag blev så glad över kakan, så fixade jag disken. Nu är jag så himla trött - så jag ska gå och lägga mig. Godnatt Ninis! /Non

    SvaraRadera
  6. Jag fick hit syrran jag, så jag slapp sitta själv jag med! Skönt! Kramkram

    SvaraRadera
  7. Ha det så bra nu o ha en fin dag med mycket soool! Kramar!

    SvaraRadera
  8. Ut och greppa världen, om inte febern har greppet om dej fortfarande. Men sätt dej i solen en stund i alla fall! Kramkram

    SvaraRadera
  9. Jag hoppas att du hade trevligt igår! Här skiner solen och jag ska passa på att sätta mig ute en stund....det är vååååår nästan!!*ler* Ha en jättefin dag vännen och gör bara saker som du vill!! Kraaaam!

    SvaraRadera
  10. Tänk att jag missade helt att släck. Såg en flukt på nyheterna att de släckte ner slottet men jag hörde inte vad de sa hehe .Jag gick o flilura på det där en stund. Tills jag läste din blogg o fick svaret hehe. Så kan det gå.

    SvaraRadera