måndag 3 mars 2008

Helgen..

En förhållandevis lugn och skön myshelg =)


fredag em-kväll började jag på en ny kurs i klassisk massage. Köpte en pizza på hemvägen, såg på tv och sov sedan tidigt. Har uppgift att praktisera det vi lärt oss och jag har hunnit träna..


Fick ett "ryck" i lördags.Tappade i ett bad,fick njuta av de max 10 minuter när jag kollat tåg och busstider..  packa väskan med typ ingenting i, slet åt mej lite pengar,(som jag kanske borde sparat till annat nyttigt men, men) sprang till bussen,(jag springer sällan kan jag säga ) hoppa av på centralen, in på pressbyrån och köpte en tågbiljett med andan i halsen..  Jag är verkligen usel på planering. Saknar min B I L !


Väl framme stod en liten å en stor & väntade på perongen. Fick en Gokram av de båda. kände mej Så välkommen så =)


Jag var förberedd på en halvtimmas promenad i regnet, men se de behövdes inte, fick åka bil =) Var å handlade lite gosaker till kvällen och lite lunch till dagen därpå. kikade på melodifestivalen, käka lite kex å ost, tugga tugga *S*


 Hade trevligt på alla sätt å vis. gott med sällskap.


puss å kram!


****************************************************************************************



 

1 kommentar:

  1. va härligt du verkar haft det .... mysigt för dig ..... men du hur har det gått me promenaden idag dååååååååå ????????
    Du vet att det e nyttigt att vara ute och gå lite ..... skärpning nuuuuu .... puss puss

    SvaraRadera