fredag 28 mars 2008

Fredag förmiddag!

Godmorgon! känns det som, fast jag gick upp runt 9. Tack för era goa mess och kommentarer. Jo tack, jag har sovit gott inatt, min lilla gumma sov inne hos mej och det är mysigt att ha henne nära.


Tele ringde kl 23 senast igår, men jag drog ur jacket. Orkade inte..vi hade ju pratat ett par timmar tidigare. . Istället gick vi och la oss jag å lilltjejen.



Påsklovet är snart slut och en pappahelg väntar för mandis igen. Får se hur lång den blir den här gången då, kanske åker hon Lördag till söndag bara, för att förbereda skolstarten efter lovet. Blir så tidig morgon när hon ska upp och åka 4 mil till skolan. Hem ifrån är det bara 50 meter eller nått =)


 



Att fatta ett beslut innombords, och att hålla fokus på det - gör att det känns lättare. Oron minskar på ett sätt, men finns kvar på ett annat.


KRAM Nina

13 kommentarer:

  1. en fin fredag & en mysig helg, ha det gott!

    SvaraRadera
  2. att kunna dra ur jacket ibland, man behöver inte alltid vara nåbar. Det är ju så man blir uttröttad, när man alltid ska ställa upp. Man behöver vara stark själv för att kunna hjälpa andra. Hoppas din oro släpper och att molnet skingrar sig. Kram

    SvaraRadera
  3. och hoppas att du får en skön fredag kväll...*ler*....kramar.

    SvaraRadera
  4. du haft en bra dag trots allt.Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får sova i natt! Bautakram

    SvaraRadera
  6. Varit bra? min är kaosigt...mardrömmarna tar ju aldrig slut :-( Gäller att jag inte tappar fotfästet bara. Krammar i massor!

    SvaraRadera
  7. Skogens trollmor28 mars 2008 kl. 23:15

    SOV SÅ GOTT Å DRÖM SÅ SÖTT... KRAMIZ

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får sova gott å att din helg blir fin å bra trots allt...Tänker på dig ..Kram tjejen

    SvaraRadera
  9. Beslut är inte alltid roliga att ta, men tyvärr ett måste.
    Och det är viktigt att du själv mår bra,kram

    SvaraRadera
  10. *ler*....kramen till dig och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  11. Kram till dig!

    SvaraRadera
  12. du mår bra,kram på dig

    SvaraRadera
  13. sökande efter respekt och värdighet..Go lördag/Bless

    SvaraRadera