onsdag 9 april 2008

vinter idag..


Här i Västerås är det helt vitt! Utanför fönstret dalar stora snöflingor.. Blött på vägen, så det jag skrev om igår kväll inträffar inte.. =) A är redan i skolan, Å är på balkongen och här sitter jag med mitt morgonkaffe för att vakna till ordentligt. Ska kolla VL. på nätet så jag hittar en passande buss. Börjar kl 10:00 även denna dag. BRA TID. Ganska lugn och känner faktiskt inge obehag av att behöva åka till arbetsplatsen..Nejdå, det känns faktiskt helt ok. Å det är riktigt bra. Hoppas det håller i sig HELA dagen. =)


Kram till dej som läser här, Njut av nuet, det går inte i repris!

6 kommentarer:

  1. Jag trodde det skulle bli vår!

    SvaraRadera
  2. Skogens trollmor9 april 2008 kl. 16:05

    MED SNÖ NU... DE E JU NU VI VILL HA LITE VÄRME... HÄR E DE JÄTTE KALLT.. DE KOMMER NER NÅGOT EMELLANÅT.. SNÖ BLANDAT MED REGN.. MEN DE LIGGER INTE KVAR.. HA EN JÄTTE BRA DAG... KRAM PÅ DIG MED

    SvaraRadera
  3. välkommen i vinterklubben*S*
    visst e det trisst med snö så här på efterkälken...
    energikramar till dig

    SvaraRadera
  4. Så ajg antar att vi bara väntar på värmen nu dårå.. ? Tjyvstarta med en hårtork kanske? =)

    SvaraRadera
  5. Nu är jag så trött på`t..Du skall se att det ger med sig efter en tid..Jag skall oxå ut på nått helt nytt så småningom..Goo da på dig/Bless

    SvaraRadera
  6. dig. En stor kram och, du vet, snön smälter och det blir snart vår.

    SvaraRadera