fredag 11 april 2008

*


 

15 kommentarer:

  1. Idag ska jag till dina trakter :-) Och kolla läget, ha en bra dag,krammisar i massor!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra dag trots allt.Du finns i mina tankar.KRAM

    SvaraRadera
  3. en underbar fredag med långt bad med massa doft å lödder å nåt gott att dricka......å sen gosa med lillfisen å titta på tv....
    Skall jag göra*S*
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  4. Skogens trollmor11 april 2008 kl. 15:22

    du finns i mina tankar... hoppas du får en lugn helg... bamse kram

    SvaraRadera
  5. Jag tänker på dig. Hoppas du kan må gott trots allt. Kramisar från G

    SvaraRadera
  6. just nu har jag också det när alla andra i huset är ute på annat håll, man får passa på o njuta då. Önskar dej en skön och avkopplande fredag! Kram

    SvaraRadera
  7. otroligt skönt med tystnad! Njut av den! Nattakram

    SvaraRadera
  8. du får en skön helg. Kramar

    SvaraRadera
  9. Hoppas att du får ha en lugn och stärkande lördag. Kram!

    SvaraRadera
  10. med tystnad ibland..man behöver det. Jag hoppas att du mår bra idag vännen..Ha en skön lördag! kramis

    SvaraRadera
  11. Må så gott ni kan i stillheten/Bless

    SvaraRadera
  12. Det kan vara skönt med tystnad - men den är oroande också.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  13. PÅ DEJ!!VAR RÄDD OM DEJ OCH DIN DOTTER!!KRAM KRAM

    SvaraRadera