onsdag 16 april 2008

för er som frågat om sis..

..så kan jag informera att jag inte pratat med henne alls sedan den dagen hon gick.. nån gång förra veckan tror jag det var....?



...Jag vet faktiskt inte alls vad hon har för sig,  eller ej..


...och just nu orkar jag inte bry mej om vilket heller... har brytt mej för mycket & för många ggr. Det tar kraft varje gång och styrkan behöver jag till annat... Så enkelt är det. Tyvärr, jag vet inget och det är precis Så jag vill att det ska vara just nu...


Ego? Nej rädd om min egen hälsa bara.. Jag har varit ledsen nog.. å på tok för ofta... Ta ingen skit finns det folk som säger.. Jag håller med dom till 150% och försöker verkligen leva efter den principen, men det går långt innan jag hamnar där..


Ursäkta att jag verkar upprörd.. Känsligt ämne.


KRAM N

5 kommentarer:

  1. undrat och letat. Tack då vet jag i alla fall så mycket. Jag tycker så synd om henne, med allt hon har gått igenom. Men ninis, du ska handla som du känner är bäst och rätt, ta hand om dig själv på bästa sätt, med allt som du har framför dig, du har verkligen ställt upp. Många tröstekramar till dig.

    SvaraRadera
  2. dig....vilka vackra bilder...*ler*...må så skönt i solen...kram.

    SvaraRadera
  3. Du har gjort allt som har stått i din makt. Just då, i den stunden, gjorde du precis det rätta. Tröstekramar. Tack. Ta hand om dig själv. Må solen lysa på dig stig, allt detta önskar jag dig. G.

    SvaraRadera
  4. Visst känner man ett vemod över sina syskon som inte funkar. Själv så har jag inte sett min bror sedan -99 men jag vill inte heller för att han snor alldeles förmycket energi från mig. Men visst är det tråkigt att syskon inte fungerar bättre ihop.
    Samtidigt som jag blir förundrad över hur stället där hon bodde bara släppte henne utan att följa upp henne. Hoppas att jag nu är ute och cyklar. Sa Enkelt

    SvaraRadera
  5. klart du ska tänka på dig själv i första hand, och tyvärr är det väl så att de är nästan omöjligt för en nära person att hjälpa. De tar en för givet och räknar med att de alltid blir förlåten, men hoppas att hon för hjälp av nån som kan det och har utbildning för det.
    kram till dig och din dotter, hon är värd en glad å stark mamma

    SvaraRadera