tisdag 8 april 2008

inge rim å reson.

Vart är min energi?


Jag är trött.. var pigg & på bra humör i morse och nu är jag som en vissen blomma utan vatten. Så trött och hängig.


Jag vill verkligen vara pigg å glad även när jag kommer hem men det är inte så det känns.


Luften går ur mej som en ballong. Okej, jag ska..tänker just nu vad jag har lärt mig att tänka;


Det är OK. dessutom är det normalt!(vad nu det är)Det händer mycket nytt just nu, så klart jag blir trött och får ont i huvudet. Det går snart över och det är INTE ett misslyckande..


Men ändå, 


känner att jag vill ju bara vara pigg å glad, frisk och kry & ha gott om energi som räcker


Hela dagen lång.. VARJE DAG.


Men nej,


jag är inte riktigt där ännu, även om jag är på rätt väg..


Jag har bara tagit ännu ett litet steg framåt, mot vardagens skyldigheter för att så småningom & förhoppningsvis klara av att tjäna för en ordentlig lön! Å väl där igen, då ska jag… massor! =)


Tack för alla tekniker som finns att tillämpa rent psykologiskt!


Om jag inte hade någon kunskap om hur man kan tänka istället & hur mycket man påverkas av vad man tänker, när det känns tröttsamt, och tränade på det med jämna mellanrum, så skulle jag sitta hemma.. för gott!


Men Nu känns det redan lite bättre.J


 



 


Det finns alltid saker att förbättra hos en själv- och man blir aldrig fullärd.


 

3 kommentarer:

  1. ...man är liksom inte på topp...livet tycks gå på halvfart mellanåt..många kramar:)))

    SvaraRadera
  2. Då har jag nog lite problem me mobilen istället, lite beroende.. Fast de är väl nyttigare än cigaretter iallfall.. eller..?

    SvaraRadera
  3. ...jädrans tröttheten. Måste vara något i luften.... Längtar efter sol och värme. Kram /K

    SvaraRadera