torsdag 3 april 2008

hungrig!

Just gjort i ordning en lassange, nu står den i ugnen å luktar gott. Hungrig!!


Sov på förmiddan nån timma, sis va hyggglo å dammsög. Väl uppe på benen igen fick jag ett städryck, så nu är jag trött. Vårsolen visa på massa damm, å ju mer jag städar ju mer ser jag ju.. Det är så dålig ventilation i detta hus.. nu så har jag skura å damma från golv till tak, klar för den här gången. Tvätten får vänta till helgen. jorå, jag har hunnit sitta på balkongen å druckit lite kaffe i solen också =)

4 kommentarer:

  1. mat ... ja det va ju ett tag sedan man åt mat .... har levt på mackor sedan i Söndags .... Puss

    SvaraRadera
  2. Jo du, solen e farlig ibland*L*.... Kram på dej..

    SvaraRadera
  3. bloggen avslutad4 april 2008 kl. 00:21

    ja det är härligt med vårsolen, och helst vill man vara ute och njuta, men som du skriver ju mer sola lyser ju mer damm ser man,. men jag önskar dig även en fin dag i morgon,. kram

    SvaraRadera
  4. Skogens trollmor4 april 2008 kl. 00:58

    DE MÅSTE JAG HA TILL MIDDA IMORGON... DE VAR SÅ LÄNGE SEN... TACK FÖR TIPSET... KRAM Å NATTI

    SvaraRadera