onsdag 30 april 2008

sista april....

                  


 


Vårfest i kväll då.


Det går fort framåt, Nu är det vår på riktigt när 1a maj kommer =)


Hur många har planerat sin semester och vad ska ni hitta på under ledigheten denna sommar?


Jag har sovit i natt, Yippie!  Låg där i mörkret nån timma innan jag fick några timmars sömn tillslut..


Vi ska ut på en cyckeltur Under fm.  mandis ska på årliga undersökningen hos tandsköterskan.


Ikväll ska vi fira med govänner på stadenstorg  och gå på restaurang =)

KramN

13 kommentarer:

  1. hoppas maten smakar ikväll ninis! Kraam!

    SvaraRadera
  2. Trevlig valborg och god mat. Gillar eldarna det är så rogivande... krammar i massor

    SvaraRadera
  3. ..men valborg är inbokad i glada vänners lag! Må gott!

    SvaraRadera
  4. ...fin valborg. Hoppas att vädret "sköter" sig och att maten är god.
    Kram /K

    SvaraRadera
  5. önskar jag dig och familj. Kram!

    SvaraRadera
  6. på stadens torg. Englands hälsningar till Dig, familjen och torget (????jag tror jag får lite hemlängtan dit???)!!!

    SvaraRadera
  7. låter härligt med restaurang:) (det var ett tag sen man orkade sig ut) kramar

    SvaraRadera
  8. jag lär nog inte komma långt med min fina ersättning..och så har jag en stor fet hund, som ingen vill passa...hmmm..så jag hoppas på att jag får besökare istället :)) Kramis på dig

    SvaraRadera
  9. Nyfiken är värsta fattiglappen, och får hålla till i den lokala pölen här. Men det är sommar det med. Kramkram

    SvaraRadera
  10. Du låter piggare..Sova det är ingen självklarhet ibland..Go valborg/Bless

    SvaraRadera
  11. Det gjorde jag med..Till slut i alla fall..Har ju haft lite å läsa på telen under sena kvällen å en bit in på natten..suck..Men så roar sig vissa tyvärr..Men vad skönt om du slapp i alla fall,jag kan ta det =) Unna er å njuta av kvällen å ledigheten i goda vänners sällskap!Det e DU å Mandis mer ä värda!!!!!Vi kan höras på msnsen eller i morron..Kram på dig gumman

    SvaraRadera
  12. Efter-regn kommer sol30 april 2008 kl. 17:43

    Det är dig väl unnat!
    semesterplaner? Nej här är inget planerat.....
    Faktiskt lite trist att inte ha satt upp något mål.. men men,
    Ta hand om er! kram klarakajsa

    SvaraRadera
  13. bloggen avslutad30 april 2008 kl. 18:42

    önskaR dig en fin kväll, ha nu så jätte mysigt,. kramiz

    SvaraRadera