torsdag 10 april 2008

Eftermiddag

Kom på att jag väntar ju på ett par hundra... Försäkringskassan.. Andra pengar jag ligger ute med kan jag nog se mej i det blå efter.


Men vad är det som gör att det dröjer så att få pengarna för reseersättning då jag praktiserade i sala. Det var ju runt sportlovet.. Jag får ringa dit i morgon och höra läget.


Min arbetsvecka är slut för den här gången, Det har gått rätt så bra. Fast inte är jag ledig för det, utan i morgon Em har jag kurs i klassiskmassage och på söndag ska jag studera mera beteendevetenskap. Känns som att inom det området kan jag aldrig veta för mycket.. 


Ska man äta pannkaka idag? Hallonsylt till det. Ja.. det duger väl, men det är inte vidare käk tycker varken jag eller minime. Ikväll kl 20:00 börjar Spårlöst.


Nu ska jag fixa med lite annat.. Kram kram/ N

4 kommentarer:

  1. ska oxå stekas pannkakor,det ska va matsäck med till skolan imorgon.ha det så bra du kan.KRAM

    SvaraRadera
  2. att hemma hos oss blir det ärtsoppa men inte pannkakor denna gången utan ostkaka? Det är mumsigt sålänge som det är vinter...förr än är det inte varmt! kram

    SvaraRadera
  3. Men gjorde soppa till den frysna själen idag ,,, det kan inte ens jag misslyckas med .. fast hoppade över potatisen , tar för länge att skala .. Ha en bra kväll ... Kram...

    SvaraRadera
  4. prova lingonsylt o grädde, mmm.. Jo du, ja blev bra i ryggen när ja åt Thai*L*

    SvaraRadera