söndag 13 april 2008

hemma igen..

Tack för kommentarer.


Söndag, upp tidigt, ingen sovmorron här inte.. skulle med bussen 9:20 men.. jag missa den.. Kan tro man bor på landet.. nästa buss kom 10:03 och jag knalla en bra bit till en annan hållplats, för jag trodde jag skulle hinna med en annan buss.. men nejdå. Men det ordnade sej tillslut kom jag fram. =)


Det är tuffa dagar när man pluggar KBT men de är intressant så därför är det helt ok ändå.


Kom just ihåg att jag är klassmamma också.. för 5 året irad.. Började redan i förskoleklass med det. Jag har suttit och planerat, det är dax att dra ett strå till stacken för barnen, så dom har något roligt att se fram emot. I fjol var dom till Kolmården med övernattning det var uppskattat.


I morgon är det arbetsträning, möte, sedan kvällskurs i BasicMantra.


Känns lite övermäktigt kan jag säga.. =/


På andra saker försöker jag låta bli att fundera...


Hoppas du haft en givande Söndag, för det har iallafall jag haft. men nu är jag trött.


 


Gokväll


ninis


 

7 kommentarer:

  1. skön kväll...*ler*....du fick lite träning då när du rände mellan bussplatserna...*ler*....kram kram.

    SvaraRadera
  2. Skogens trollmor13 april 2008 kl. 22:47

    DU ÄR AKTIV DU... GLÖM INTE BORT DIG SJÄLV BARA... BAMSE KRAM Å NATTI NATTI

    SvaraRadera
  3. VILL veta hur långt det va te nästa hållplats ;-)

    SvaraRadera
  4. Sov gott. Jag är trött. Ledsen efter Engla. Kram!

    SvaraRadera
  5. Sov gott. Jag är trött. Ledsen efter Engla. Kram!

    SvaraRadera
  6. o önskar dig en gó natts sömn, o en bra start på nya veckan! Kramizar från mig o var rädd om dig

    SvaraRadera
  7. jag va uppe klockan halv sju .... hade ju tvättstugan ju

    SvaraRadera