fredag 4 april 2008

Godmorgon

Så vart det Fredag, lilldonnan gav sig av  till skolan idag, märks att hon behöver träffa sina kompisar. Samtidigt var hon inte helt 100 denna morgon heller, men ville försöka. Sa till henne att komma hem om hon inte orkade, så jag får väl se hur det går. Jag är trött, kaffe är ev. det som gör mej pigg, annars är det en sån dag bara. Kruppväder ute..


Har Klassisk massagekurs på em. Vet inte om jag ska delta idag, varken bra att få massage eller ge, när man inte är frisk. Har heldagsstudier på söndag också, i KBT.


Men Just nu, har jag bara lust att gå å lägga mej igen.


Vi hörs! N

4 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde uppmuntra dig, men är lite låg själv idag..Kram i alle fall/Bless

    SvaraRadera
  2. Brukar kännas lite bättre. Det är bra att dottern ändå försöker gå till skolan och som du säger det är alltid bara att gå hem om man inte orkar...då har man ju iallafall försökt. Ha en bra fredag och ta det lugnt, kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas denna flunsa/infektion ger sig snart..Ta nu å bli riktigt bortskämd av sis...Kraaam på er båda

    SvaraRadera
  4. Så du får rtampa på den, om de nu hjälper...

    SvaraRadera