söndag 27 april 2008

Spa & wellness3.

 Så heter skivan jag lyssnar på just nu, en julklapp jag fick av min dotter =)


Lugn och skön musik.


Det var trevligt på hälsomässan igår. Mer åt Newage kanske, än åt hälsohållet.


Ok, det fanns ju möjlighet till olika typer av massage och många ville prova på just det vi erbjöd. Gårdagen gick fort! Det är fin motion att ge Thaimassage. Var jättetrött i kroppen.


Hade en kompis med mig hem från Sala.


 


Tog ett välgörande bad när jag kom hem och en cider i badet.


Efter det så kom den tredje tjejen. Vi käka räkor och hade trevligt. Senare blev det BMB.


Resten av dagen idag blir det tvärlugnt, har redan varit ute på en välbehövlig promenad.


Ska ringa å kolla läget med lilldonnan nu =)


Hoppas du har det bra.


KRAM N

5 kommentarer:

  1. Lite fniss, och tjöta skit, är väl hur kul som helst.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har en bra vecka framför dig ninis! Kramiz från mig

    SvaraRadera
  3. Ummmm, det är skönt med SPA! Hoppas du får en fin vecka nu! Kram!

    SvaraRadera
  4. e det kanon håller på me maten jag ska ha me mig te S-holm nästa vecka Puss

    SvaraRadera
  5. som du haft en bra helg;).Det behöver du!KRAM

    SvaraRadera