onsdag 23 april 2008

vilken varm dag!

Jag har varit riktigt slö idag, fast ändå inte... Jag har ringt runt viktiga samtal. Vänner som jag inte pratat med på länge och byråkrater.. Viktigt båda delarna men de sist nämnda mindre trevligt. Har bokat in lite trevliga möten i helgen med 2av mina gamla vänner. Sedan har jag stökat runt här hemma och legat på balkongen och solat. Idag måste varit den varmaste dagen hitills, på detta år. underbart! =)


Nu är det dax att kolla på "Rent hus" man kanske skulle rigga en kamera bakom tv,n som spelar in en, när man kikar på det programet så tränas absolut varje ansiktsmuskel .. Ser säkert ganska kul ut! *ler*


önskar er

KRAM N

3 kommentarer:

  1. Skulle va kul att se ditt minspel! Hihi

    SvaraRadera
  2. Jag klarar inte att se sådana äckelprogram. Ska tidigt i säng i kväll så jag inte sover bort tågresan i morron. Älskar att se landskapets skiftningar. Hörs

    SvaraRadera
  3. Efter-regn kommer sol24 april 2008 kl. 02:32

    Att du kunnat sola!
    ha det gott, kram klarakajsa

    SvaraRadera