torsdag 24 april 2008

gomidda!

 


..Har just dragit på jeansen.. Känns som kjol eller korta brallor skulle sitta bättre idag, men sommarkläderna har jag inte hunnit pröva ännu.. Behövs nog nya. man växer ju liksom på brädden i den här åldern =/ *S*


Det blir helt enkelt jeansen som man vet att man kommer i.. Upptill, hm.. dax att gå utan jacka redan.. Känns naket *s* larvigt? jaja, men sant! Just nu här på 4e våningen i skuggan så har vi 17 grader varmt! KANONHÄRLIGT! Så klart jag har legat på balkongen "solsidan" och solat lite också. Den biter bra, vårsolen. I morgon skulle det bli svalare igen, men de gör inte mej så mycket, för då ska jag ge Thai under flera timmar.. "smakprov till västeråsfolket" =)


Gjorde en meditation där ute i solen, tränade lite på mindfullness också. mår mycke bättre när jag tar mig tid för sådant och av resultatet.


Har just satt på en kopp java ska ta en kopp innan jag åker på det där mötet på stan.. ME NOT LIKE....Hatar allt jag är tvungen till, jag vill göra saker som jag mår bra av å som ger mej något, som är värdefullt. Resten kan jag vara utan =)


Om du erkänner så tycker du säkert lika som mej där va?! ;)


Mår fint just nu, njuter ... Det är så klart solen som fungerar som humörshöjare =)


7 kommentarer:

  1. Man ska satsta stor-stilat på sig själv! =)

    SvaraRadera
  2. É bra på det! Hihi! Kram

    SvaraRadera
  3. härligt*S*
    vi har åxå sol.....
    jag säger bara spandex....;-)
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  4. Vi satt och åt middag på balkongen iklädda shorts. Vilken lyx! Mera sol till svenska folket! Kram /K

    SvaraRadera
  5. du mår lika bra nu, som efter mötet du hade.. O du, ja erkänner*L*. Kram..

    SvaraRadera
  6. Balkongmiddag här oxå i em.-solen! Håller med dig om att solen gör en pigg o glad... Här blir det oxå att gå igenom garderoben, o se vad man har för sommarkläder... Skönt o ÄNTLIGEN slippa vinterpaltor! // Sköt om dig o ha en riktigt mysig helg med Mandis... Kram-kram

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga solar du har :-) får en på gott humör. Hoppas du haft en bra dag, kram

    SvaraRadera