måndag 7 april 2008

bra å ha =)


En sån dag som idag, då väljer jag så klart bussen! Ska snart rusa iväg och hoppa på en buss igen, jag har  en kvällskurs på måndagar!



mmm. det är så det är.. Å funkar gör det också även om jag för det mesta skulle hinna fram med bil mycke tidigare.. =)


 Ja just! Tur lilldonnan har moster här så slipper hon följa med mamma på kurs. istället får moster ställa ifrån sig kaffe muggen å läsa läxor med lilldonnan när jag är borta ;)


Bäst å passa på :) så slipper jag höra NEJ, jag vill inte... EN gång åtminstone :) Det är bra att ha moster, hemma


till middag med bacon å lingonsylt så klart! =)


 under tiden är jag borta på kurs å njuter ett par timmar i meditativt tillstånd.


gick bra att starta idag. med arb. träning.


Kram å ha en skön måndags kväll. kram N


 

7 kommentarer:

  1. med en syrra under taket,när man ska ut på kvällsaktiviteter. Nattakramar

    SvaraRadera
  2. och jag saknar min jättemycket, men men som du säger de finns ju kommunala färdmedel oxå! Hoppas dagen varit ok och att du får sova gott i natt...Nattens!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du oxå har haft en bra dag idag, men det verkar ju så iaf...:D
    Här har dagen varit bra trots sjukt barn hemma.
    Har haft en ganska lugn o skön dag faktiskt...:)
    Sköt om dig så hörs vi snart.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Ninis ..... pussar på munnen

    SvaraRadera
  5. o potatisbullar med tillbehör= muuuuums! Kram på dig o ha en trevlig ej regnig dag nu ninis!

    SvaraRadera
  6. Skönt att se att du verkar må bättre.Ha en bra dag!KRAM

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du får en bra tisdag! Kram /K

    SvaraRadera