måndag 21 april 2008

Måndag

Hejsan! 


 


Skriver ett litet inlägg här medans lilldonnan gör sig klar i badet. Middagen väntar..Och viss läxläsning  Det blir Lappskojs med rödbetor idag *gott* Har tillbringat större delen av dagen utomhus eller kanske bara på balkongen. Energin är inte vad den borde.En sömnlös natt har jag haft.  "Nytt läge" på tv kl 20.00 det ska jag kika på. är lite sugen på ett sådant själv faktiskt.. Annars händer inte mycket.


Tack för kommentarer å mail. Hoppas ni har det bra. Kram Ninis



Där skulle jag gärna bo..

4 kommentarer:

  1. Jag ska kolla Anna Phil i kväll. Ha det Bäst. Hörs

    SvaraRadera
  2. Jag hemkommen från trip med husvagn...Kram!

    SvaraRadera
  3. där ser det ut som att det ej finns internet ;-)
    Puss ha en bra vecka

    SvaraRadera
  4. Huset ser spöklit ut o ensamt! Nää, men du ska må må så gott o var rädd om dig nu! Många solkramar till dig! hoj!

    SvaraRadera