tisdag 1 april 2008

sovdax snart

Jag har varit som jag skrev innan hela dagen idag, känns aningen bättre nu på kvällen..


I morgon ska jag prata med doktorn så jag får lite penicillin eller nått, var kanske lite dumt att gå en 2 timmars promenad med en infektion i benet.. Blev ju inte bättre i den, även om det dåliga måendet lättades en aning.. pest eller kolera, det var frågan.. Nej då, nu tog jag i.. Men blodförgiftning vill man ju inte heller ha, så är det ju.. å det är precis vad en stor varböld kan ge..


Jag är trött, ska sussa så snart. Blir hemma i morgon också för att i lugn å ro få prata med dr. Tack för kommentarer å Kram från mej!



 

5 kommentarer:

  1. lite bättre..Var rädd om dig å ring nu doktorn.Illa med varböölder,dom e mariga att ha å göra med..Nana gott då huvudet landar på kudden..Har sovit till å från hela dagen här :( Mår oxå pyton..kram på dig

    SvaraRadera
  2. Du måste va försiktig med motionerandet, när du inte mår bra! Ta nu läkarn i morron, så det blir gjort. Nattakramar

    SvaraRadera
  3. jag har tydligen missat nåt ..... får hoppas jag kommer hem tidigare i kväll så jag kan läsa lite mer .... måste snart rusa ..... Kramar Tobbe

    SvaraRadera
  4. att bli kry igen. Det är ingen idé att försöka skynda på kroppen. Passa på att vila själsligt medans din kropp arbetar bort infektionen. Du har en stark inre pelare Ninis! Du behöver inte vara orolig. Kram! /

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det känns lite bättre i dag! Och ja, jag vet vad du menar! Ta hand om själ och sinne! Kramar

    SvaraRadera