söndag 6 april 2008

Du..

ska sova så gott i natt..


Det är jag säker på att jag kommer göra..


Jag har haft en dag full av studier, så nu är jg trött i huvudet å fullmatad.  Dagen har varit bra men nu är  jag verkligen jätte trött. I morron börjar den där "¤%/&"arbetsträningen, för det jag gör på helgerna i form av studier, får inte räknas som arbetsträning. Dumt eller bra.. de kan man fundera på. Men jag ska inte va negativ, kör väl på å tänker positivt. lika bra det.. För jag vet vart jag är på väg,  och det här är bara första steget mot det nya =) Jag har en plan, en framtidsplan ;) Det får jag ha som sporre för det här som känns mindre värdefullt, för just nu är ju bara en början...... Kikar  in i morron till er, soffa en stund nu sedan sova.


KRAM Å


 


NINIS

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en fin dag och att det går bra med arbetsträningen. /K

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dag blir bra!KRAM

    SvaraRadera