fredag 18 april 2008

är trött...

 Inte varje dag man ska stå och resonera liv och död ang. ens syster, med polisen trött på att sedan få skit för att jag ställer upp  och jag avskyr förtal.


Även om jag bestämt mig för hur jag ska hantera detta så känns det likförbaskat under skinnet på mej.. 


Jag klipper här... Kommer inte nämna mer om SIS - min halvsyster -ExtremÅsa- (nu något annat nick) på denna blogg, jag kommer heller inte svara på hennes inlägg eller kommentera. Jag tänker heller inte svara på frågor ang. henne.. Jag  har bestämt mig  för att INTE kommentera henne oavsett vad som sker...varken privat eller via nätet.Så ni behöver inte fråga mej hur det är med henne.


Jag fortsätter skriva här, precis så som jag tidigare gjort - så länge det känns Ok för mig.


Ninis


 

11 kommentarer:

  1. VARM KRAM FRÅNM EJ TILL DEJ!GOD NATT Å SOV SÅ GOTT

    SvaraRadera
  2. Efter-regn kommer sol18 april 2008 kl. 01:13

    Jag beklagar djupt detta. Hoppas verkligen att det ska ljusna. Ta hand om dig och din familj nu!
    kram klarakajsa

    SvaraRadera
  3. sött sen å ta hand om dig å din lilltös.
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  4. Du måste göra det som känns bra för dej och Mandis! Så det respekterar jag helt och fullt! Nattakramar

    SvaraRadera
  5. Då får jag önska dig och de dina en härlig fredag med mycket sol. Kram och solstrålar från mig och Mia katt!

    SvaraRadera
  6. Jag har ju brutit kontakten med en (skötsam) Son så jag förstår till fullo. Det är tufft men ibland har man inget val. Önskar Dej en Härlig Fredag. Hörs

    SvaraRadera
  7. Gör det som känns bäst för dej!!Var rädd om dej!KRAM

    SvaraRadera
  8. jag låter rimligt....det är ju din blogg*S*
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  9. låter som ett bra beslut tycker jag. Inte ska du behöva utstå detta utan bara göra det som känns bäst för dig själv. Jag hoppas iaf att du blir kvar på bloggen så jag får chansen att smita förbi o skriva några rader till dig då o då.
    Nu önskar jag dig o dottern en supertrevlig helg o hoppas ni får det riktigt bra.
    Kram o nattinatti....:)

    SvaraRadera
  10. vad ska man säga29 april 2008 kl. 19:47

    Är du det som ska gå på kgb........ta hand om ditt barn på morgonen och i skolan... Sorryyyyyy sant vi i en bondhåla så snacket går... om dig här i stan och ditt betendet.

    SvaraRadera
  11. Å bry dig inte om **vad ska man säga**För det är din syrra å hennes "polare" Carinas lilla nickname...Jag har själv fått mail ifrån dom å ska lägga ut det på min blogg för allmän beskådning..Kram på dig å Mandis..

    SvaraRadera