tisdag 22 april 2008

Tisdag

Ännu en solskensdag! Visst är det härligt med våren.


Köpt lite frön som jag och A ska så på balkongen. Jag önskar att vi bodde i ett litet rött hus med trägård. Helst denna årstid längtar jag faktiskt ut på landet. Bara en bit, inte för långt från stan.. Så vill jag bo.


Så frön ja, det gör jag på andra sätt också. I tanken. Dom har inte vuxit till sig ännu och jag sår hela tiden nya frön.  Dom kommer att gro och växa ..för jag ska se till att ge dom näring =)



Ha en fantastiskt fin vårdag =)


Carpe Diem!


N


 


 

7 kommentarer:

  1. också ha en liten stuga, på landet! Mår ingen vidare i samhället! Jag vill va fri, och göra vad jag har lust till. Sånt saknar man här! Kram på dej

    SvaraRadera
  2. .. Har nyss köpt oss ett rött hus med vita knutar o de ligger på landet 1,2 km från stan lagom men ändå inte så långt bort.. Ska bli skönt att ha en egen trädgård att få pyssla om.. Kramiz

    SvaraRadera
  3. och var rädd om dej!

    SvaraRadera
  4. Ja, vi var ute i spenaten igår och förrgår, gick på heden och tittade på blommor och myror. Solen smekte oss så skönt. Härligt. Jag önskar dig samma upplevelser, kram! G

    SvaraRadera
  5. jag nöjd med flytt. Men visst finns det drömmar./Bless

    SvaraRadera
  6. Nä, jag fick nog av spenaten som barn. Jag vill ha en takvåning i stan *L* Ha det Bäst. Hörs

    SvaraRadera
  7. vore de mysigt o ha en liten stuga på landet, där man kunde gå o skrutta lite, o bara ha de skönt..... Ja drömmer jag med.
    Kram..

    SvaraRadera