måndag 28 april 2008

känns skönt!

Nu har jag iallafall deklarerat och räkningarna är betalda för denna månad. Doktorn ringer jag i morgon.. De tar emot, men du har rätt blessing, så varför ens tveka egentligen. Men det får bli i morgon.


Luktar  fortfarande gott här sedan mattan åkte ut!  =) Visst är det som ni skriver, han måste ju kastreras så fort som möjligt!


Har just ätit lite mellis med A. Skönt att hon är hemma igen. Nu sitter hon och pratar med sina kompisar på MSN. Själv ska jag inte göra så mycket.. Bara vara kanske.. Har inte varit ut idag. Varmt vårväder är det ju, men jag har bara tappat bort lusten. I morgon måste jag ändå ner på stan i ett ärende. I dag Sov jag en stund efter lunch sedan tog jag ett bad efter det åkte mjukis brallorna på igen. Kanske skulle ta sej en piggelin, få se om det hjälper.



 

4 kommentarer:

  1. till dig, för o se att allt är bra! // Synd på mattan, men det var ju det enda raka att slänga den, för lukten går aldrig ur.... // Ha en fin kväll med lilltjejen! Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag blev oplanerat ägare till en liten hankatt i höstas (det är en utsparkad "sommarleksak") så det var bara att åka och kastrera honom. Det gick jättebra. Inga blödningar eller andra biverkningar. Ja varmt vårväder är det ju. Råkar befinna mig i Västerås men på kurs på ett trist hotell så det finns ingen tid att njuta av solen. Ha en trevlig kväll! Kram /K

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du haft en fin dag o en skön kväll. Här har det bara varit bra idag. Varit ledig från jobbet idag. Varit med dottern i familjen till en hästaffär för att byta en grej hon köpte häromdagen som inte passade. Sen har jag städat källaren under em o kvällen. Nu ska jag ta o natta mina små juveler här för kvällen.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  4. att lillkissen slutar med sitt sprayande*S* luktar ju inte kanelbulle direkt...
    låter som du haft en ganska ok dag annars.
    kramar från norr

    SvaraRadera