tisdag 29 april 2008

Tack

Ni skriver så omtänksamt :)


Jag har just pratat med sjuksköterskan för egen del, det var med blandade känslor. 2 steg framåt å 1 tillbaka. 


vet inte så mycket just nu, men skönt att ha kommit sig för att kontakta sjukan iallafall. .  


Blev inget bestämt, finns ett team som ska prata ihop sig så jag får höra vad som kan vara bra för min del senast på Måndag.


Som dom är dessa barn i 11 års åldern, hon kom hem med sin kompis för att hämta vattenflaska, dom har ett årligt lopp på skolan..  Då var iallafall allting bra, hon var glad och inte ensam!


 Jag hoppas det håller i sej hela dagen.. å helst för alltid!


 


 


kanske skulle äta nått idag.. har visst glömt det..

1 kommentar:

  1. har inte hängt med på bloggen på sistone men jag hoppas allt är bra med dig!! kram

    SvaraRadera