lördag 26 april 2008

Lördagmorgon!

Hej! tack för kommentarer, jag kikar in till er när jag har gott om tid för att sitta här.


Solen skiner idag =) Det gör vem som helst glad !


Det var skoj att åka EUmoppe igår haha!


På väg nu till hälsomässan isala!


Kom dit och prova på lite thaimassage den som behöver! ;) När jag kommer hem ikväll får jag besök, vi ska äta räkor och gotta oss. fixa lite med hår å naglar å sånt.. Vara lite ego helt enkelt *L*


Förövrigt ha en kanonfin dag i solen.



 

5 kommentarer:

  1. avslutning på den här dagen..Götta er nu alldeles förfärligt mycket *ler*/Bless

    SvaraRadera
  2. Blir lite veckovill...har varit ute länge i hv. Katten återfunnen oxå. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en bra dag. kram

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig en fin söndag som avslutning på helgen. Kram /K

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blev en lyckad mässa i går! Kramkram.

    SvaraRadera