lördag 12 april 2008

Lugnt här...


Här är lugnt och tyst. Faktiskt skönt för ovanlighetens skull..


Tösen är hos sin pappa. Jag åkte med en vän till Sala idag och besökte min äldre syster, besökte även min dotter hemma hos hennes pappa.. Dom har en ny lägenhet och det var så fint på hennes rum =)


I går var en annan dag,  det var som vanligt 3 timmars kurs  på eftermiddagen, i klassisk massage. Under kursen ringde tele om och om igen, men ja kan inte svara när jag är på kurs. 2 sms hade jag fått, inga trevliga precis.. Har inte orkat ringa upp och förklara varför jag inte svarade, hon vet inners inne.. att jag har kurs.


På kvällen pratade jag mest i telefonen med någon jag mår bra av att prata med. Somande ganska sent.


 


I kväll ska jag göra läxor inför studier i morgon. ska skriva om Ångest och hur man botar sån med just KBT... Irroniskt nog... =)


Postkodmillionären på tv strax och där i heta stolen, sitter en kollega till mig. Det måste jag ju se på! Blir en lugn kväll av inre reflektioner..


Tack för era kommerntarer, jag kommer in så snart jag känner mig lite mer på allerten..


K R A M ninis


 


 

12 kommentarer:

  1. somnade oxså jäkligt sent igår ..... Puss

    SvaraRadera
  2. att säga KRAM! Du vet! /G

    SvaraRadera
  3. du stjärnan i det blå.ta en sup så ser du två. tar du flera ser du åsa?Hick hick.*förlåt.skojar bara* snöar inte här

    SvaraRadera
  4. med lugn och ro hoppas jag att du får. Kramen

    SvaraRadera
  5. på dej! Och ha det så gott i lugnet! Natti natti

    SvaraRadera
  6. du får en lugn o fin söndag! Kramiz

    SvaraRadera
  7. får jag hoppas att du gjort dina läxor ordentligt .... puss

    SvaraRadera
  8. Önskar er en fin och solig dag. Kram!

    SvaraRadera
  9. Önskar dej en lugn och bra söndag. Hörs

    SvaraRadera
  10. Hoppas du snuttat gott! Ha en finfin dag! Kramkram

    SvaraRadera
  11. och ditt ansvar. Så får alla andra tänka på sig och sitt ansvar..Go söndag/Bless

    SvaraRadera