onsdag 29 augusti 2007

smått å gott

Jag fick besök av en gammal vän som hade ärenden i västerås.  på förmiddagen idag. Följde med till IKEA å strosade i timmar och så åt vi lunch där.


smarrig kotlettrad med bea sås och pommes ;) rena rama kaloribomben, men gott! Ja det var det.


Jag gjorde lite små fynd också.


Det blev nya badrumshandukar i den här färgen


så blev det 2 runda badrums mattor i den här färgen riktigt piffigt vart det ;)


sen köpte jag en ny vit blommkruka och en murgröna att ha däruti =)


Ja åsså köpte jag  två nya tavlor  med vita lotusblommor på, till storarummet, tror jag=) Annars hamnar dom på väggen i sovrummet.


Jag köpte 2 lika.. det ska ju vara så nu förtiden.. *ler*


 



 


så där ser lotusblomman ut =) fast på mina tavlor är dom ju vita.


Jag gillar det asiatiska/indiska och försöker inreda med deras färger Har en å annan buddha och lite träprydnader som jag gillar allra bäst. Udda ska det vara!  =) Då trivs jag..


 


Ikväll är det dans.. för mini.. discofreestyle ska provas på SKOJ!


kram å go eftermidda ;)

5 kommentarer:

  1. Får ha en fin kväll kram Trulsan

    SvaraRadera
  2. är det roligt när man hittar saker man vill ha... Kul att du fick besök.. Hoppas du mår bra.. Dröm sött kram kram

    SvaraRadera
  3. lite nya saker! Känns som ett nytt hem, när man förändrat lite! nattiskramar

    SvaraRadera
  4. ...är alltid lika kul att shoppa. Grattis till fynden;)

    SvaraRadera
  5. ikea har inte alls tokig mat,. ja visst är det kul gå där och strosa,. sussa nu så gott,. kramiz

    SvaraRadera