onsdag 15 augusti 2007

Här har himlen öppnat sej!

 



 


Det blåser ordentligt, och det är som mulet,  och som om det vore höst ...löven far av träden.. För-höst kan man kalla det då =) kanske?


Nej sensommar, jag vet..


Men jag får höst känslor av detta väder, helst när löven faller av träden.


Fast jag älskar iofs. hösten så vädret gör mej inget, det får vara hur det vill för mej.


Detta väder är som gjort för en mysstund med tända ljus vid köksbordet och sjömansbiff till vår sena middag.


Återkommer efter maten :)


Då blir efterrätten en koppkaffe & era bloggar ;)


Vink Vink

4 kommentarer:

  1. idag att ha och tända ute i hallen. Nu när det mörknar på tänkte jag...
    ha en bra kväll!
    Nattiskram

    SvaraRadera
  2. håller jag med dig...det är lite höstlikt ute nu..blåser och regnar här just nu! Ha det så mysigt i "höstmörkret" Kraam på dig!

    SvaraRadera
  3. här me, o de e inte höst en, för ja har ju semester *S*.
    Sjömansbiff, är de då man offrar o häller ut en öl?!
    Kramkram!!!

    SvaraRadera
  4. ....i stockholmstrakten. Försökte räkna ut hur mycket regn vi fått här denna sommar, men minns inte längre...tror solstunderna varit något fler i alla fall. Men nu börjar festerna...med mycket gott att äta, kram om dej, Oops!

    SvaraRadera