tisdag 7 augusti 2007

HOT!!

Men inte ska man klaga även om jag undvikit att pressa.. eller ens solat.


Jag har bott på landet  i ett stooort hus, en gammal skola med bara åkrar runt om) å  igår kväll, hade skrivit ett lååångt inlägg i bloggen


- då dog deras trådlösa uppkoppling.. TYPISKT.


men men.. jag ska uppdatera nu.


Var hund, katt och husvakt.


Vi grillade jag min dotter å hennes kompis.  Kött såklart! MUMMA!


Sen vid kl. 21 gick vi till "gropen"  det är vatten fyllt gruvhål, så rent, grönt vatten, å berg runt om.


Barnen badade  :D hääärligt. själv var jag bara i med fötterna hitta bara halva min bikini :/ Hmmm...


sen gick vi hem genom skogen då var det mörkt.. Värmen var fortfarande kvar å barnen sjöng:


 http://www.youtube.com/watch?v=3eCzEJCkA4Y 


klicka på länken ;) Somrigt värre =)


 



 


Ja dom sjöng BARA refrängen :D   SÅ KLART!!


 


 


Väl hemma igen i det stora huset på åkern fick dom ta ett bubbelbad innan dom skulle få sova med mej i husfolkets säng.. EN HÄSTENS OOO-la-la LYX! =)


Men så vände allt å barnen lyckades på något märkligt sett bli ledsna på varann och oense det gick inte å räta till i går, så pappan till min dotters kompis, fick komma kl 0:00 å hämta flickan.


SYND, vi hade det ju så bra :(


När vi sen skulle sova i Hästens sängar ( då menar jag inte i någon lada *S*)


så gick det INTE.. jag tror jag slocknade vid halv 4 å vaknade igen vid halv 8. lilltjejen min, hon sov som en stock..


När jag klev upp hade jag grymt ont i ryggen dessutom :/ nej nån Hänstens säng det ska jag då INTE ha!


Tempur tror jag e bättre.. "Hästens heta sängar" vill jag icke ha i mitt hem ;) men lillan incisterar.. Hon vill ha en ! *S*


Nu är det dax för en svaklande dusch!


återkommer .. kram från mej!


 


 


 

5 kommentarer:

  1. värmlandstösen7 augusti 2007 kl. 22:20

    med landet och åkrar å skog *L*
    nattaKram

    SvaraRadera
  2. kan bli så tvärtom! Nattiskramar

    SvaraRadera
  3. 00000000000000000007 augusti 2007 kl. 23:22

    vet ja MIN säng :) Kramisar i sommarvärmen /K

    SvaraRadera
  4. Bästa är nog en säng man sover gott i ,sen spelar det ingen roll vad den heter.Kram Trulsan

    SvaraRadera
  5. men du kunde ju näckat ju....*S*....kram och gnatt....

    SvaraRadera