lördag 11 augusti 2007

godnatt =)

Jag har vart på pergessle nu med min dotter ... kanon bra musik, lagom blåsigt å lite dugg regn. +15 grader... Helt OK. vi fick inte använda det nya paraflaxet så mkt, men vi fällde upp det mot blås å dugg regn ändå=)


de är ju så FINT


med rosa rosor på =)


Jag köpte ju Fel påse åxå idag.. köpte en lördagsgodis när det var harry jag skulle ha !! *S* Jag blev SÅ beviken när det inte var någon harry med i påsen.. så då köpte jag en sån på isdan om.. Nu mått man väl vinna..


han frågade om jag ville lämna igen lördaggodis påsen, men näääääe


de kan man inte göra! =)


 

5 kommentarer:

  1. Nej man inte lämna tillbaka påsen inte....du vinner ska du se :-)

    SvaraRadera
  2. du bytt namn ???
    ha en bra dag
    kram från umeå

    SvaraRadera
  3. Hade heller aldrig lämnat tillbaka påsen...hoppas verkligen att spellyckan står på din sida idag...Kram På Dig!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att natten blev god efter en kväll
    med P G.
    Sedan att namn bytet är en kul grej
    tycker då jag iallafall för du ser ej så
    gammal ut som ditt förra namn.
    Ha det allra bäst.../...Norrland©

    SvaraRadera
  5. Jag kallar mej ju fr ninis då kan jag ju inte heta fosilen, de är ju onödigt! =) Å jag känner mej ju Så ung, så det är klart, NINIS är mera rätt ;) Jag har glömt bort att meddela om det =)

    SvaraRadera