fredag 31 augusti 2007

Godmorgon Fredag!

 =)


Så var det helg igen och denna dag ska jag som sagt förbereda inför en kräftfest i kväll :)Har bjudit hem mina vänner med respektive (om dom vill ha tårtan med sej till kalaset) *S*


Ska städa, det hör fredagar till här hemma, sen ut och handla pappers tallrikar å panrich (hur det nu stavas) ?? *ler*


Ska bli skoj med lite gäster, vi verkar bli rätt så många *funderar* hur ska platserna räcka till ? Men nåja,


 finns det hjärterum så finns det stjärterum =)


 

Frid vare med dej! *ler* KRAM

10 kommentarer:

  1. ni får en trevlig afton.
    Ha det allra bäst.../...Norrland©

    SvaraRadera
  2. Med kräftkalas å goda vänner!
    Hoppas att kvällen blir bra!
    Ha det så skoj.
    Kraam

    SvaraRadera
  3. hoppas jag att du får, själv ska jag på tjej middag, Ha en kullig kräftskiva. kram

    SvaraRadera
  4. stavas långbröd*S* skojja bara tror att stavningen e rätt.
    ät kräftor för mig åxå...glöm inte aioli....mumsigt till skaldjur.
    kram från umeå

    SvaraRadera
  5. som bäst nu...gött gött..en annan för äta bröd o vatten för mjölken är slut heehehe/Bless

    SvaraRadera
  6. aov så gott!

    SvaraRadera
  7. kvällen vart lyckad, även om tårtorna var med! hihi! nattiskramar

    SvaraRadera
  8. Hoppas att allt är bra me dej!!
    Ha en bra dag!
    Kraam

    SvaraRadera
  9. Ja ät nu din egen tårta skrattar.Hoppas att ni får en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  10. Hoppas på en bra dag och att allt är bra me dej!
    Kraam

    SvaraRadera