onsdag 15 augusti 2007

Blev avbruten mitt i skrivandet

Då jag satt och skrev förra inlägget så ringde det på dörren,


det var mäklaren.... tataaaaaaa! =)


Hon var mkt. trevlig å värdet på lägenheten var höjt! skönt! Kanske då att jag har möjligheten att dona om lite så det blir lite bättre ordning på ekonomin..


Inte är det lätt, att vara under sjukskrivning och ensamstående förälder i en bostadsrätt.. Nej då får man vända på slantarna å pussla ordentligt för att få det hela att gå runt. Det ska gudarna veta..


Var ialla fall och hämtade ut min trav vinst å den gav nära på 500 kr :) kul.


mer än jag räknat med  så jag köpte en v65 tills i kväll åxå.. Hoppas hoppas.. =)


Har ju haft lite medgång i en jobbig situation, så vem vet.. Det kanske är min tur nu ;)


 


 

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du vinner!! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  2. att vara under sjukskrivning.....vet hur tufft det kan vara. skickar en *kram* kul att lägenheten blev högre värderad. du hade bättre tur än mig på travet :-( Lycka till idag!

    SvaraRadera