måndag 20 augusti 2007

Bloggstrul!

kommer inte in segt som attan... annars hade det vart 5 inlägg till här idag och en kommentar hos er alla..


men.. det är för segt helt enkelt denna dag här på bloggen.


 japp  så vackert! så där  skulle jag kunna tänka mej å bo faktiskt.. även om det är högre upp än 4e våningen.. Är ju ialla fall vatten utanför OM det skulle börja brinna är det bara att göra ett svanhopp rätt ner i plurret!


själv ska jag nu ta mej ett avslappnande bad i mitt lilla hems  badkar


Kram..


 

5 kommentarer:

  1. skön kväll....i plurret ...*L*...jag kom då in här tillslut..kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. men så fint,. ha det så skönt i badet,. ja i dag är det segt på bloggen,. kram

    SvaraRadera
  3. Jag har inga problem alls..peppar peppar...men jag har hört att det är andra som har trassel på bloggen! Hoppas att de snart löser det! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  4. Ha en fin kväll.../...Norrland©

    SvaraRadera
  5. Ja att bo där på höjden måste ju va optimalt.
    Om man då har trådlöst bredband så borde ju datorn funka bra.

    SvaraRadera