söndag 26 augusti 2007

Relax


 


Man gör så gott man kan, (blev barnledig ett par timmar, hennes pappa kom och ville ha henne ) *ler*


 utan hängmatta lägger jag mej i stället, på min solbänk på balkongen med en bra bok... Lite sånt därnt som "snabbmat för själen" läser jag då helst =)


åsså söndagsreklamen.


disken tar jag när sola gått ner.


Mysigt! tror jag ska skaffa en hängmatta till min balkong, den är så läng så det ryms både bord, stolar å hängmatta där.


Det är betydligt skönare att slappa i en sån ;)


Jag har faktiskt sett dom som har hängmattor i sina vardags rum.. himla coolt.. kanske de blir så i ställe..


Det finns vissa saker som jag ogärna är utan (men för tillfället tyvärr är)


dessa saker är:


BADKAR ( det var det första jag köpte till denna lya, så det har jag iaf.)


ÖPPEN SPIS (tyvärr ingen sådan i denna lägenhet)


HÄNGMATTA (måste införskaffa)


UTEPLATS  (När hästarna springer åt rätt håll, som måran sa. Kanske tidigare)


TORKVINDA


 


Nu till balkongen å relaxavd. *ler*


kramis


 

9 kommentarer:

  1. att relaxa lite, skulle jag behöva, skulle ta det lugnt idag,men for omkring som vanligt (:-) ha en fortsatt trevlig dag....

    SvaraRadera
  2. ...att badkar och uteplats är underbart att ha. Då jag valde min nuvarande bostad, var det mycket för altanen på nästan 30 m2. Och ett stort badkar för skumbad, ej jacuzzi än. Njut av din ledighet...kram O.

    SvaraRadera
  3. allt det där har jag haft, men har inget av det nu, och det går lika bra, eller nästan. Men önskningar det ska man ha. Kramar till dig och ha en skön söndagkväll i solbänken.

    SvaraRadera
  4. skön kväll...*L*..kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt. Hur va det med pappan, mådde han bra?
    Äh jag ringer dig istället. Skaffa två hängmattor så kan jag oxå va med. Tänkte dyka upp nån helg när jag är ledig! Kramis sis

    SvaraRadera
  6. kanske kan hitta någon på rea..Jag har nog inte lyckats med tekniken för det känns som jag skall falla ur..och sjösjuk blir jag med hehehe..Nä önkemålet är en badenbaden i mitt fall..Gokväll/B

    SvaraRadera
  7. det skulle ju vara coolt,. men i dag hade jag nog ramlat ur den (,. .;HA EN SKÖN DAG,. OCH SOV SÅ GOTT,. KRAM

    SvaraRadera
  8. Låter skönt med hängmatta! Ha en jätteskön kväll och sov så gott sen när det blir! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  9. En kram..hoppas du hade mysigt igår..Trulsan

    SvaraRadera