torsdag 9 augusti 2007

Saker att göra när man har tråkigt!

Gå igenom kyl/frys och skafferi och se efter vad som finns där


 


Gör matlista av det som finns, laga eventuellt i förväg och frys in.


Baka kanske?


Göra troll deg å roa dej med barnen..


 


Städa..


Varför inte rensa, ett skåp i taget det kan va skoj!


Det Dyker upp saker som man har saknat eller saker som man funderar över varför man har kvar överhuvudtaget... =)


 


Då gör du Samtidigt plats för nya saker om du skänker bort det gamla som du ändå inte har någon användning av..


Å då har lyckats göra någon glad samtidigt! =)


 


Behöver man lite pengar är blocket bra att sälja ens gamla tillhörigheter på..


 


Om man inte orkar..


 


Ta ett bad, fila fossingarna å måla tånaglarna.. hemma spa är alltid bra!


Läs en bok


Sätt dej på din uteplats och se dej omkring, planera något..


Gå en promenix!


ring en vän eller släkting!


 


Själv ska jag nu gå in i köket å börja där.. =)


Puss på dej!


6 kommentarer:

  1. värmlandstösen9 augusti 2007 kl. 20:37

    Bra att ha lista det dära!!
    Ha så kul i skåpen eller vad du nu gör.
    kraam

    SvaraRadera
  2. du är. I denna värme orkar jag nästan ingenting. Tanken på att städa gör mig alldeles matt. Härlig bild. Kram!

    SvaraRadera
  3. har gått igenom hela din listas övre del de senaste dagarna och kommer förmodligen att göra det ett par till...men jädrar vad skönt det är att bli av med "skiten"...tar den nedre delen av din lista sen (har redan tagit fotvård i veckan)...Tack för en bra lista!!Kram På Dig!

    SvaraRadera
  4. Nu till helgen så kommer ni att ha ett jippo med ungdommar som gör stunt på tvåhjulingar i eran komun. Ja jag hinner inte vara med på det så jag får nöja mig med att vara sponsor till en del av dom. Ja tanken var att du skulle få lite mer att pyssla me dtill helgen.

    SvaraRadera
  5. titta in och se VEM Ninis är! Och det var ju DU.....!
    Gör helst det där "Om man inte orkar"! Tar en skumbad t ex, har du tänkt på vilken ljuvlig lyx det är om man känner sig ur form? Ha de! Oops!

    SvaraRadera
  6. ännu mer svettig när jag läser allt det där (L),. men mycket bra ideer fick jag,. har du bytit profilnamn?önskar dig en natti natt,. kram

    SvaraRadera