torsdag 2 augusti 2007

Fotspa

 ute på landet idag köpte jag mej en Fotspa behandling.


Jätte skön lyx som jag varmt rekomenderar till allra helst ensamstående som inte får nog med beröring =)


Lillan blev sotis  så när vi kom hem fick hon ett bad spa tända ljus, lugn musik å grönt badsalt som färgade hela badet grönt =)


Lyx det också.


Nu ska jag ge henne en fotbehandling har jag lovat lite kräm å massage..


Äpplet faller inte långt från trädet som man säger ;)


 


En bra dag har jag haft - hoppas ni med har haft det bra!


Bamse kramis

2 kommentarer:

  1. bloggen avslutad2 augusti 2007 kl. 00:58

    det låter,. måste vara helt underbart,. hoppas lillan blev nöjd,. sov så gott bägge två,. kram

    SvaraRadera
  2. låter skönt...men får inte vara kittlig då...*S*...kram och gnatt.

    SvaraRadera