måndag 20 augusti 2007

Jösses va rädd jag blev..

 


 


 



Rök utveckling!


Trodde datorn höll på att ge upp för jag kände doften av bränt.


Kikade ut mot köket å ser att hela hemmet vårt är rökfyllt! ve å fasa


Jag hade glömt en kastrull på spisen innehållande plast som jag kokade för att döda bakterier... Usch! Läskigt!


Det var bara en svart fastbränd bit kvar i kastrullen omöjligt att se vad den skulle ha föreställt å hela lägenheten var rökfylld!


 å varken jag eller mini märkte nått alls!


Efter  jag fått ut kastrullen på balkongen, gick jag direkt och kollade brandvarnaren.. Den funkade inte fast jag ganska nyligen köpt den!


Så dagens råd: KOLLA BRANDVARNAREN !!


Har haft en ångestfylld dag, mycket i huvudet så det där.. Det var riktigt obehagligt.. Nu är jag glad att vi lever å inte somnade in av röken..


Var rädda om Er!  ninis på 4e våningen!


2 kommentarer:

  1. 000000000000000000020 augusti 2007 kl. 19:04

    å plastångor som är så giftiga.... Det gick en ängel genom ert kök,tror ja... Glad att det gick så bra,KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. tur i oturen ni hade där.
    min varnare funkar då som den skall*S* tjuter med jämna mellanrum när jag gör parmaskinkachips i ugnen...inte så kul mitt i natten inte*S*
    kram från umeå

    SvaraRadera