fredag 10 augusti 2007

Hej hej

=)


Jag sov gott i natt å rätt så länge i morse.. Oron är inte här längre :)


Det börjar bli dax att ställa om sej nu inför nya friska tag inför hösten.


Rutinerna ska tillbaka.. Ganska skönt ändå tycker jag.


I kväll spelar Per gessle i stan där jag bor, å han vill jag höra på, så jag ska ut och köpa ett paraply till. Ett stort!


Regnet hänger i luften här, så bäst att vara på den säkra sidan =)


För övrigt ska här städas idag, fredags nöje ;)


Tror jag ska unna mej och min dotter lite fina snitt blommor den här helgen.


Jag ska köpa en lördagsgodis påse också ;) Önskar mej en trav vinst denna helg =)


Helgen är här igen och snart får många en stunds ledighet, passa på att njuta. Kram från ninis

5 kommentarer:

  1. Jag ska sitta på din axel o tjyvlyssna på Gessle hihi.. vad härligt ha det så kul kram Trulsan

    SvaraRadera
  2. du hittar en händig man, (L), ha det så kul , och lycka till , ska hålla tummarna för dig , hoppas du vinner,. kram

    SvaraRadera
  3. ...ser ut som det krävs ett stort paraply idag...Kram!!

    SvaraRadera
  4. Önskar dej lycka till, splittar vi då eller??? Kram!!

    SvaraRadera
  5. Jag sitter å väntar på att du ska komma in nångång, innan jag somnar. Var det bra?? Hade velat vart med.... som på Rixfestivalen........ men det går väl fler tåg.
    Toker fick lämna placet idag, kurr med Butter.
    Om vi inte hörs i kväll/natt så ses vi i morgon. Sovgott nu å krama nattis till lillan. Min hiphopare somnade vid 17 tiden...
    Varit vaken hela natten. Skönt att ha han här, då mår jag bra,
    Kramis syrran

    SvaraRadera