tisdag 14 augusti 2007

På torken!


 


alla sett är bra utom de dåliga ;)

10 kommentarer:

  1. 000000000000000000014 augusti 2007 kl. 16:37

    Kulig bild. Ha en bra dag.Kramis

    SvaraRadera
  2. *skrattar*

    SvaraRadera
  3. måste man göra om man fått svamp i underlivet ooops kanske int va så lämpligt utryckt hehe/B

    SvaraRadera
  4. ...vilken miljötjuv!
    Då har vi i alla fall ETT gemensamt HUMORN!
    MÅSTE bara få skratta (gärna rått ibland) så det stänker i ansiktet! Ha de, Oops!
    PS Blir det här dubbelt är det min dators fel Ds

    SvaraRadera
  5. DET DÄR SKOJADE JAG O MINA KOMPISAR OM EN GÅNG PÅ KROGEN FÖR DASSPAPPRET VAR SLUT, PÅ ENA TOAN, JAG FÖRESLOG ATT VI SKULLE STÅ PÅ HÄNDER,HAHA DET VAR POPULÄRT,HIHI KRAM TRULSAN

    SvaraRadera
  6. Ska tänka på det nästa gång! Kram

    SvaraRadera
  7. Ska också tänka på det ..nästa gång jag är på offentlig toa och pappret är slut!*skrattar* Kraam på dig!

    SvaraRadera
  8. jasså det är så man gör...vete fan om jag är så vig...*S*...kram på dig och ha en skön kväll....

    SvaraRadera
  9. men bra ,. tack för tipset, kanske något att investera,. ha en skön kväll,kram

    SvaraRadera