lördag 18 augusti 2007

hallå!


Nu har jag vaknat *L*


Duschat å ätit middag har vi också gjort.


Vi hade trevligt igår blev kvar hemma och pratade om allt mellan himmel å jord. Skönt det att bara vara, inte kladda på en massa spackel å gå ut på krogen =)


Vi får väl se vad det blir i kväll, mitt besök stannar ev. kvar tills i morgon =)


Bäst å passa på att umgås som tjejkompisar när man är barnledig som omväxling


Tack för alla inlägg, eftersom jag har en gäst, så kikar jag in till er i morgon i stället =)


vi ska ta med oss termosen nu och åka till Ängsö klippor, där mår man bra av att vistas..


Å så som på bilden, Så vackert är det där ! (bild från Ängsö klippor)


Hoppas ni får en fin Lördag!


 


 

8 kommentarer:

  1. Lördagskväll!!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. så skönt...kram och gnatt...*L*.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni haft det underbart! Nattakramar

    SvaraRadera
  4. längtar efter min bästis..det var länge sen sist vi hade tjejkväll/B

    SvaraRadera
  5. Hoppas lördagskvällen blev lyckad, och jag är tacksam för att ni ringer M istället för mig, jag orkar inte höra när ni är onyktra.
    Det tycker jag e schysst av dig syrran , även om jag blir lite irriterad på din gäst. Varför sitta å ringa onykter till ett ställe som SKA vara drogfritt, snacka om att hon inte hajar grejen.
    Men detta gäller inte dig Det hoppas jag att du förstår. ¨Men iallafall, lätt att dra just nu bara......... för hälsningar å sånt kommer ju fram vilket som. Ha en bra söndag!!

    SvaraRadera
  6. ...hoppas jag att ni har haft...Kram!

    SvaraRadera
  7. måste få ett slut..19 augusti 2007 kl. 17:31

    dig ej i solen:-) ha det bra.M.

    SvaraRadera
  8. vilken utsikt! ser riktigt mysigt ut. Ha det så bra. Kram

    SvaraRadera