fredag 24 augusti 2007

Det är fredag!! =)

Godmorgon


 


Härligt med helg, å vet du vad Jag längtar mest efter? :)


jo, SOVMORGON! är ju så förbaskat trött på vardags mornarna.


 


I dag på förmiddagen ska jag ta hand om mitt BERG av tvätt.


ser fram emot att  det är gjort! Sen är det så klart städdag för mej som alltid på fredagar.


 


Har en vän som fyller år idag skickade kort igår men måste komma ihåg att ringa. Vi ger varann inga presenter utan vi bjuder ut varann på mat + ev. krogbesök en gång om året. Det trivs vi båda med =)


 


Nu ska jag hoppa runt hos er å se hur ni har det så vi inte tappar kontakten ;)


Kram N


 


 


 

3 kommentarer:

  1. ...har varit ledig två dar men givetvis planeras då både tandläkare och frissa. Sovmorron vill jag ha...

    SvaraRadera
  2. va du verkar städa*S*
    själv skall jag göra ett "pengaträd" till en som fyller år
    kanske nåt man skulle kunna få själv??
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  3. *ler*..jag tycker att det är bättre att göra så som ni gör...hellre bestämma att träffas och ha kul än att köpa saker! Kraaam!

    SvaraRadera