tisdag 14 augusti 2007

god dag!

         


 Hej! Hoppas ni mår bra idag! för egen del ska jag städa i dag, inför en lägenhetsvärdering i morgon.. känns bäst om de är tjusigt när mäklaren kommer å värderar =)             Ska snart laga lite lunch här sen köra  lillan till en kompis, ner och skaffa en tvätt tid.. skolstart på Måndag här i västerås.. Förberedelser står på schemat...  inte så lätt att vända tillbaka dygnen precis. Varken för liten eller stor..


Hoppas du mår bra idag, det gör iaf. jag KRAM så länge! Ninis


 

4 kommentarer:

  1. Önsakar dig lycka till för värderingen imorgon, jag tycker sånt e lite spännande, har haft bost.rätt och sommarhus. Hoppas du får den värderingen du önskar :-)

    SvaraRadera
  2. Bara en snok för flera år sedan.. men igelkottar, rådjur och framför allt vinbärssnäckor i massor...

    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  3. Nä inte är jag sjuk, bara lite trött på omständigheterna *L*
    Ha en jättebra dag!!!
    Kraam

    SvaraRadera
  4. att vinbärssnäckor är en delikattess, men blä, jag vill inte äta dom.. Men kilopriset är lågt hos oss, så välkommen hit och plocka *ler*

    Ha de!

    SvaraRadera