lördag 11 augusti 2007

Lördagsgodis!

 



HEJ!


I dag är det dax för karameller och lördags godis-spel påsen =) Spännande, inte ofta jag spelar på nått =)


Tar med mej mina påsar idag och ger mej iväg på en liten roadtrip till systeryster 8 mil bort. Ska in i duschen nu sen iväg


 


Kommer tillbax tonight.......


 


 


Klicka på länken!


http://www.youtube.com/watch?v=lDaD9lZz5yE&mode=related&search=


Kikar in till er när jag kommer hem, tack för alla kommentarer, alltid lika trevligt!


KRAM från mej


6 kommentarer:

  1. ha det så mysigt,. kram

    SvaraRadera
  2. ...att det ska vara snarra en dag som denna. Har även lagt till lite chips och dip.

    SvaraRadera
  3. och önskar lycka till och natti.
    kraam

    SvaraRadera
  4. ha det så bra idag. kram

    SvaraRadera
  5. ...hoppas nu att du vann ngt på påsen!!!...fast inte för mycket, då hinner du väl inte komma tillbaka...tar ju tid att spendera pengar (ibland)...Kram På Dig!!

    SvaraRadera
  6. Å grattis till vinsten!! :-)
    nu är det söndag, och jag gick upp 5.45
    Har suttit här en stund å känt mig bakis, va vad det i grillkorven igår egentligen?? :-)) Har oxå gjort det rätta angående det problem jag hade igår, när jag blev sne här inne. Jag har lämnat över till högra instans som har hand om just sånt. SKÖNT!
    Hör av dig sen! Kram the BIG sister!

    SvaraRadera