söndag 12 augusti 2007

Åskan går


Vaknade just efter en tupplur på maten, av ÅSKAN jag gillar det faktiskt, när det spöregnar och åskar. Det var såå kvavt i skogen idag! förstår varför nu...


vi var inte i skogen så länge för när vi satt å fikade hörde vi MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ hihi... Jag är SÄKER på att det var en älg! Vi var långt ifrån vägen, så vi höde inte ens några bilar, men då kan jag lova vi fick bråttom till våran bil ... *fnissar nu* måste sett skoj ut där vi sprang med kantarellpåsarna i storstövlarna =)


 


N'r vi kom hem åt vi gott, Kött, Kantarellsås (efter skogspromenaden) och kokt färskpotatis..


Nääe


Nu vågar jag inte vara online mer, utan loggar ur en liten stund..


Nu ska mysas med lillan och  tända ljus sen ska vi lyssna på åskan! (hoppas det inte blir allt för jäkligt oväder bara för då blir jag rädd)


=/


kollar in hos er när ovädret dragit förbi..


Hoppas alla mår bra å tack för kommentarena =)


Kramis


 


 

1 kommentar: