fredag 17 augusti 2007

Problem lösning?

Hm.. Upptäckte igår att någon utsatt min bil för sabotage =/


Inte trevligt alls!


Jag stod och tankade på JET i vanlig ordning, när jag lät blicken svepa över min gamla gröna ford..


Va lite luft det var i framdäcket!?


vid närmare granskning ser det ut som om någon (IDIOT i så fall) har stuckit något vasst föremål i mitt däck, gummit liksom vek ut sej där trycket ligger på däcket..


Runt hela däcket med ca 10 cm mellanrum är det ca 3 cm snitt i däcket.. =(


Efter tankningen skulle jag ut på E 18 för att köra hem min dotters kompis..


Hemska tanke! vad som skulle kunna hända på E 18 med det där däcket å 2 tioåringar i bilen.. VEM har gjort detta??


så nu då?


måste jag hitta någon, någonstans som kan hjälpa mej med ett nytt hjul, dessutom inte bara att byta utan med specialverktyg för det sitter ford orginal alu. fäljar på bilen.. :(


så det blir början på den här dagen!


problemlösning...


4 kommentarer:

  1. ...det är så onödigt sådan där!! Hoppas det går bra!!!

    SvaraRadera
  2. ...det finns f!n folk till allt...helt onödigt...fattar de inte ad de utsätter människor för!!!...hoppas din helg blir trevlig händelsen till trots!!Kram På Dig!

    SvaraRadera
  3. de fattar inte alla turer kring dessa sabotage....Hoppas du hittar logiska lösningar .../kramar/B

    SvaraRadera
  4. Faan va surt!!!Hoppas det löser sig å att det inte händer nåt!!Jag ska ta dig på orden å njuta i helgen =) Hoppas även att din helg blir KANONAS...förutom däcket då!!!Kram på dig

    SvaraRadera