torsdag 23 augusti 2007

på väg till stallet


 


 


japp då var dagen här när hon ska börja rida igen..


Hon hade en  flicka med sej hem i dag som är ny i klassen. Bra det, att hon tar hand om nykomlingen. =)   


 


Hon får följa med till stallet och se på när A rider.


Där inne i köket tidigare under dagen, fick jag en del göromål gjorda.. rensa pärmar å skåp. Huvudvärken är borta. Kom på att jag hade ju inte ätit nått... =/


Inte riktigt god kontakt med känslorna kanske? För hade jag det skulle jag känna hunger.. Men som sagt borta nu, när jag stoppat i mej lite.


Återkommer senare.


Hej hopp i full galopp.

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000023 augusti 2007 kl. 18:00

    att du mår bättre. En ovan kudde och förlite mat är ingen bra kombination.Hoppas det går bättre i natt... ;) Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja känslan när man har fixat lite med grejer som har legat i bakhuvudet och skavt är ju så skön.

    SvaraRadera
  3. Och ha en bra kväll!
    Kraam

    SvaraRadera
  4. det e jag expert på! Men man får inte glömma äta. :-)

    SvaraRadera