måndag 1 september 2008

Spetstrosor och annat smått och gott *S*

Tjena Helgen har dragit förbi och det har blivit måndag igen.


** Nått roligt!


Jag ska börja med att berätta det som jag tidigare skulle , och det handlar om vad det var min 11 sa när hon "tyckte till om spetstrosor" ...


Hade fått ett paket från ellos innehållande lite av varje, bl.a. underkläder.. Hon såg dom å sa, Men mamma vad är det där????


Ja, det är spetstrosor sa jag, med en helt naturlig röst.. Då svarade 11an förvånat, -Jag fattar inte mamma.. Hur kan du betala pengar för såna där, skit lite tyg som nästan inte täcker rumpan och dessutom så är dom ju genomskinliga !!!


HAHA.. visst är hon härlig min lilla präktiga fröken 11. =)


**


Till helgens händelser


 


FRE:Toppen toppen. Nått jag skulle göra och aldrig tidigare gjort var att gå på Hockey! *S* Tyvärr blev det inte så. Blev en roadtrip i stället hemma igen runt midnatt =)


LÖR: Djupa samtal, Kött och lite rödvin =)


SÖN: var  trött men ändå gick jag på kursen steg 3 började i kognitiv samtalsmetodik och det var en givande dag. Hemma etr. 17:00


MÅN: Spåret kl.8:10  Växhuset och ungdomsmässa 9-13 Nu VILA.


I morron ska jag först ge en  massagebehandling till en tattuerare och sedan ska jag uppvakta en vän till mig som fyllt år nyligen. =)


Ja så ser det ut. Nu ska jag kika in å se hur ni har haft det.


Kram å Puss från mej// ninis


 


 

12 kommentarer:

  1. Barn är för kuliga, himla fint foto på dig förresten :)) Pöss

    SvaraRadera
  2. du stillade min nyfikenhet, angående vad du skulle göra på träffen, som du aldrig gjort förr. Kloka ord av dit dotter, måste jag säga. Men trosorna på bilden är fina. Kram och ha det fint.

    SvaraRadera
  3. under galoscherna! Fart och fläkt hit och dit! Glöm inte andas bara! Haha! Kramiz

    SvaraRadera
  4. späckat schema!! Ja, din dotter har ju egentligen rätt*skrattar*....dyra pengar för så lite genomskinligt tyg...ekonomisk är hon också!! Godnatt på dig! Kraaam!

    SvaraRadera
  5. Så sant, så sant! De e ju inge tyyyyyg!!! :-) Hahaha, du betalar ju för luft ju... *Kram på dig*

    SvaraRadera
  6. dom behöver inte täcka så mycket!!
    har du aldrig varit på hocky då har du missat en del är du inte intresserad av sporten kommer du ryckas med av stämningen
    kram!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. sådana, hi! mycket kul ser jag att du har framför dig Ninis! Good, men vila lite också! Kul med dotrans svaro fråga,,hihi! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  8. Barn är sköna som säger vad dem tycker :-) Jag fick ett härligt morgon skratt. Ja hockey tycker jag är kul att gå på, syrrans kille spelar så snart så drar denna säsong iväg igen :-) Vilken trevlig helg du haft och nu önskar jag dig en trevlig tisdag...många krammar från regniga stockholm

    SvaraRadera
  9. Tatiana Karas-mediawhore2 september 2008 kl. 11:07

    tycker ändå att nedcabbat är den bästa lösningen. Trosor ska ju ändå av sen!!!! ;)

    SvaraRadera
  10. ge henne nåt år eller två så snor hon dina sen =) kram kram

    SvaraRadera
  11. TJEJ DU HAR,;-) JAG SKRATTAR FORTFARANDE,, KAN SE HENNE FRAMFÖR MIG, STUDERANDE INGÅENDE DESSA "TRASOR" OCH UNDRA FARFÖR DU BETALAR SÅ MYCKET FÖR DEM, SOM DÅ DESSUTOM ÄR GENOMSKINLIGA,,,;-)) GE HENNE EN JÄTTE KRAM OCH SÄG ATT HON ÄR HELT UNDERBAR,,;-))
    KRAMISAR / SIR F

    SvaraRadera