måndag 22 september 2008

Godmorgon världen!

Utanför mitt fönster lyser solen på gula björkar och himlen är klarblå. Varcker är hösten och luften blir frisk.


Jag sitter här och tänker på dom som är begränsade att gå ut såna här dagar, tänk att behöva stå, eller ligga där och inte ha möjligheten att ta sig ut... Va jobbigt det måste vara för dom. Jag är tacksam att jag kan gå ut, för jag har 2 friska ben som bär mig dit jag vill gå. Att jag är frisk för övrigt också.. Vilken tur jag har =)


Därför ska jag inte sitta här hela dagen utan jag ska ut på promenad, motionera och andas in den här härliga höstluften.


Vi pratar mycket om tankefällor på kursen jag går.. Fundera över vad det är för något och skriv gärna en kommentar. Hinder finns i olika former, vissa hinder har vi förmågan att kontrollera, andra inte..


Njut av det som är bra i ditt liv och över en vacker dag som denna.


K R A M // N

5 kommentarer:

  1. game over.............22 september 2008 kl. 12:31

    VA har ni sol, det har inte vi, å ändå är det så nära, vad konstigt. Ja du mamma har nog ett finger med i spelet hela tiden. Det känns uppenbarligen så. Jag ska ringa T idag oxå......... Ska fråga om han vill ha musen............... DEN RIKTIGA till sin BOAORM oxå den RIKTIG. hahahahaha....................
    Annars vetetusan vad jag ska hitta på idag. Men jag önskar dig å A en fin dag Kramis S.S

    SvaraRadera
  2. är väl just de negativa tankar som poppar upp när man ska göra något...de som hindrar en från att försöka ta ett steg till! Det kommer inte att funka, det är för kallt, det är för sent, det är för varmt....man kan om man vill...så är det! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  3. Tänka tillbaka, det fanns en tid då jag inte kom ur sängen och knappt kunde gå, hade en sån värk i kroppen och klarade knappt att klä på mig själv. Jag är väldigt tacksam för det jag har och det jag kan göra idag och jag njuter av mina prommisar och det jag orkar göra. Min vändning var att nä värken ska inte vinna över mig så har jag kämpat på nu ett par år...jag vinner :-) Ha en bra kväll,kram

    SvaraRadera
  4. finns nog med i det hela kanske? Vill, vill inte, vill! Vi hittar försvar stup i ett, men varför? Det kan ju bli roligt/fint m.m. men.. jaja! Intressant ninis! Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. ..är det viktigt att tänka så ibland. Det aktiverar som springet i benen och har man tur så tar man sigkanske ut. Ha det bra!

    SvaraRadera