onsdag 17 september 2008

SNART!


 


4 kommentarer:

  1. du till Öland eller!!!!!

    SvaraRadera
  2. FÖR HÄRLIGT STÄLLE DU SKALL TILL,;-) BLIR JU "SOTIS" SER HELT FANTASTISKT UT,, - SJÄLV FÅR JAG BARA GÅ UT I SKOGEN OCH HUGGA VED, BARA FÖR ATT MAMMA FRYSER,, - SEMESTER VA?;-) NEJ, DÅ VI HAR DET HUR SKÖNT SOM HELST HÄR I VÄRMLAND...
    NATTA-KRAMAR TILL DIG OCH DOTTERN DIN / SIR F

    SvaraRadera
  3. vid denna tiden!!! Vart ska du? Låååångt bort? Kram iaf. Gäddan

    SvaraRadera
  4. game over.............18 september 2008 kl. 11:45

    Undrar just vart ni ska ta vägen denna gång??
    Du får se världen åt mig oxå, för jag sätter mig inte i ett flygplan nykter, å ska jag nu förbli det så kommer jag ingen vart i världen,men det kan det vara värt. KRAMISAR till dig S.S

    SvaraRadera