måndag 29 september 2008

Söndagkväll..

Idag har jag haft en lugn och skön söndag. Varit ut ett par ggr. handlat inför veckostarten och hälsat på en vän.


min 11a har kommit hem från sin pappa under kvällen också. Vi har kikat lite på tv och nu ska hon snart gå och lägga sig. Jag har haft en bra helg. Varierat innehåll. mestadels Så mysig så =)


I går var vi till Örebro så fick jag köpa min efterlängtade massagebänk. Tog en sväng ner på stan också där vi stannade och käka på en mysig resturang.


massagebänken var jättefin så det känns som jag gjort en bra affär där.


Bara att sätta igång med att ge  behandlingar =)


Känner mej ganska trött så det blir en tidigkväll för mej. 9 dagar kvar nu till avresa mot värmen :) härligt!


Sovgott bloggers!



Kram N


 

1 kommentar:

  1. massage pasient!! numero 1 hi! God morgon ninis! Ha det så bra nu med bänken o hoppas kunderna kommer! Kraam med lite gott té!

    SvaraRadera