onsdag 3 september 2008

Onsdag

 


September redan.. Blåser som 17 här i stan idag,  solen skiner men de varma  sommarvindarna är borta. Tycker sommaren har varit för kort. =(


Har 11an hemma idag med huvudvärk och halsont, hon är något bättre nu.


Själv har jag varit ute i spåret idag  på björnö, varit på IKEA och käka nån torr frukostbulle *S* varit på bibblan men boken jag skulle låna fanns inte inne. Den får jag låna 30 september.. Jag som ska redovisa på söndag.. Det handlar om Alkoholism och KBT. Har viss kunskap om det ändå och kan läsa mej till en del på nätet, så jag får hoppas det går bra ändå. Med mig från bibblan fick jag några filmer till 11an och en annan bok inom området istället..


Ps.


Premiär på Idol i kväll =)   K R A M

10 kommentarer:

  1. REDOVISA, MUNTLIGT??,,, VÄRSTA SOM FINNS,, - DÅ FÅR JAG BANNE MIG "TUNGHÄFTA",, MEN ATT MYSA LITE MED DIN 11:A, ÄR INTE HELT FEL,, ÄVEN OM GUMMAN HAR HALSONT,, SÅ TYCKER SÄKERT 11:AN ATT DET ÄR MYS, MED MAMMA SIN...
    KRAMAS NU LITE, VÄRM VARANDRA OCH MÅ GOTT,;-)
    KRAMEN / SIR F

    SvaraRadera
  2. Va härligt att prommenera på spåret, jag har ett hos mig med som jag går då och då. Hoppas redovisningen går bra :-) ha en bra dag och kram kram....Hoppas 11an kryar på sig nu!

    SvaraRadera
  3. På detta provet :)) Sjuka barn e inge vidare..Jag har ju ett gäng som e på bättringsvägen å DET E BRA!!Annars rymmer jag hihihihi...Kraam å lycka till pöss oxå =)

    SvaraRadera
  4. skulle jag aldrig fixa.
    men att stå inför folk och prata käkarna ur led har jag inga problem med det var det jag gjorde i måndags tre grupper med 200 personer i varje
    men en bok betyder att man måste läsa nogrant och komma i håg
    eller får man tolka fritt
    gjorde detta en gång i nian fick välja bok tog en som fans på video
    tyvärr genomskådad läraren hade läst boken men även filmen
    ha en bra kväll
    kram

    SvaraRadera
  5. men jag tror inte du behöver dom... Du fixar det säkert galant!!! Själv så får jag en knäpp när jag ska redovisa, och står bara och läser innantill... Hahaha, det låser sig totalt... Hihihi... Det där var ju läääängesen, e en gammal tant nu vettu.
    Kram

    SvaraRadera
  6. du fixar det, men så nervös jag skulle vara. Hoppas dottern snart kryar på sig och att det går bra för dig med tentan. Kram.

    SvaraRadera
  7. INGET KUL ATT 11 E SJUK.. HOPPAS DE VÄNDER SNART.. Å VISST E DE TRÅKIGT ATT SOMMAREN REDAN E SLUT.. =(( HA EN BRA NATT.. BAMSE KRAM Å NATTI

    SvaraRadera
  8. Tatiana Karas-mediawhore4 september 2008 kl. 10:39

    hoppas dottern blir frisk snart...den bästa kuren mot alla sjukdomar är att titta på idol, och se hur vissa "sångare" beter sig! skadeglädje kan funka alldeles utmärkt som medicin ibland! håller även tummarna till ett MVG! Kram T

    SvaraRadera
  9. Ikea hm där sa du nått..En heeel månad sen jag var där hehe../Må gott med tösabiten/Bless

    SvaraRadera
  10. Hoppas lillan mår bättre å att du håller dig frisk..kram å see yaa

    SvaraRadera